subota, 26. prosinca 2015.

PREMINULA JE `MALA LAVICA`: Mama je svaki dan strahovala, nažalost, sinoć u 22.40….












“Večeras je nebo ogromno, večeras u 22:40 je došlo jedno maleno… Ona je sklopila okice, umorna…ona je zaspala. Taira-Merjem je svima rekla da vas voli i da će vas uvijek voljeti onoliko koliko ste vi nju voljeli…”.
Ovako je hrabra majka Azra Šanjta Litrić javila rodbini i prijateljima tužnu vijest o smrti svoje kćerkice.
Taira-Merjem, malena lavica, preminula je.

Podsjetimo bila je to teška borba koja je trajala više od dvije godine.
U trećem mjesecu nakon rođenja Tairi-Merjem bila je dijagnosticirana Spinalna mišićna atrofija (SMA) tipa Werding-Hoffman sa progresivnim oslabljenjem respiratorne i druge muskulature što ima za posljedice nepokretnost i česte rekurentne respiratorne infekcije.
Kao beba, Taira-Merjem nije izvlačila ruke kad je na stomaku, nije dizala glavicu, refleksi su joj bili slabi, imala čudan oblik ruke prema vani… Potom je došlo do hipotonije, a na kraju joj je dijagnosticirana SMA…
Iako su roditelji i doktori činili sve napore da malenoj lavici bude bolje, nažalost, prognoze su bile loše.
Djevojčica je već u četvrtom mjesecu završila na aspiraciji, reanimaciji… Njeno oboljenje iziskivalo je mehaničku ventilaciju. Prije godinu, roditelji ove divne djevojčice su uputili apel zahvaljujući kojem je kupljen taj aparat za kućnu ventilaciju bez koje ona ne bi mogla živjeti van bolnice. Nažalost, roditelji nisu ni stigli da ga iskoriste jer su je došlo do pogoršanja njenog zdravstvenog stanja.
Roditelji su morali razmišljati i o ukopu, gdje ih je dočekao šok. Nakon svih troškova rečeno im je da ukop košta duplo više ako visina djeteta pređe 120 centimetara.
Nažalost, Azra je 2001. godine već jednom preživjela gubitak djeteta.
“Dječak Irfan je umro na nehuman način. Bila sam u šoku i nisam znala šta se dešava. Našli smo dijete mrtvo u staroj Pedijatriji. Nakon Tairine dijagnoze, ispostavilo se da je i on imao istu bolest. Kada sam izgubila Irfana, dobila sam neku kosmičku snagu, gdje nisam suze pustila. A kada sam izgubila majku, shvatila sam kako je lijepo plakati, biti sam i pustiti suzu. Svi vide jaku ženu, ali ja sam ustvari jako slaba. I kad sjednem sama, kad dođu sve one nedaće, pitam se Bože, zar me toliko voliš? Ima tu i jedna komična strana, kada se našminkam da ne bih plakala. Tako kažem i drugim mamama, da ne kvare šminku. Tako preživljavam. Drugi roditelji kažu, kad me vide uvijek se nasmiju, iako ne znamo šta ćemo naći iza tih vrata”, ispričale je nedavno hrabra majka.
Nakon Irfana, Azra je rodila zdravu djevojčicu Fatmu, koja danas ima 13 godina.
“Fatma je prebrzo odrasla. Ona je odličan učenik i s njom stvarno nemam problema. Ona je jedna jako inteligentna djevojčica za koju ja kažem da razumije sve, ali ustvari ne razumije jer ne treba da razumije. Trebala bi da uživa u svojim godinama. To vidim u njenim sastavima, svaku njenu posjetu zabilježi pismom i ostavi da malenoj pročitamo muž i ja. Kada imate bolesno dijete, njega nekako volite jače, ne više. Možda je zakineš ljubavlju, pa kad se vratiš kući iz bolnice, samo razmišljaš šta se dešava gore. Nekad je ne zagrlim po cijeli dan, a upravo joj je to jako potrebno”, kazivala je Azra, koja je posljednje vrijeme svaki dan živjela kao da je zadnji. Svako jutro se budila i zahvaljuje Bogu što nije dobila poziv i što može vidjeti svoje dijete još jedan dan. Jedina je njena molitva bila da ne dobije poziv, ili ako ga dobije, da ostane normalna.

1 komentar:

  1. Kakav veliki čovjek, velika hvala svećeniku Salami, čovjeku koji me izvlači iz ove tuge, to je čovjek koji može pomoći svijetu, na ovim bolestima kojih se mogu sjetiti prije 5 godina kada sam tražio lijek i kako Proveo sam mnogo novca i napokon sam izgubio nadu zbog svoje provedbe. Moram se nadati Bogu, sretan mi je prošli tjedan ovdje sam bio na internetu, provjerio koliko godina mogu provesti na zemlji, a onda vidim komentar o tom velikom čovjeku svećeniku Salami što je sretan dan za mene i danas dajem svoje svjedočanstvo o njemu. Nikad ne vjerujem da uopće postoji lijek, ali ovaj čovjek samo želi da mu pokušam, ako on to ne učini, znati ću ga on nije svećenik Salama da je ovaj lijek radio više od godine dana, nadao sam se njemu i svom dragom bogu, ali danas sam vrlo sretan što vam svima ispričam ovu priču, sve se dogodilo kad sam imao 23 godine dobro zbog ove bolesti mogu se oženiti i vrlo sretan danas, sada sam negativan, sada se mogu udati za svoje bližnje to je na mojim cipelama ovo dobar način da se pozdravim s ovom bolešću HIV / AIDS kontaktirajte ovog čovjeka sada purenaturalhealer@gmail.com. ili što ga muči +2348105150446 i molim se da i on pomogne. Sve zahvaljujući svećeniku Salami

    OdgovoriIzbriši