četvrtak, 16. travnja 2015.

Svakodnevno je kačila fotografije djeteta na Facebook: Šokirala se čitajući pismo koje je dobila

Džejd Rutven (33) iz Australije je svoj profil najviše posvetila svojoj bebi , virtuelne prijatelje je redovno obavještavala o tome šta njena ćerka Adi radi i kako izgleda. Nekima je to zasmetalo, dobila je anonimno pismo koje nikako nije očekivala.

dzejd-rutven-foto
Rutvenova je čitajući pismo doživjela šok, a potom je poruku proslijedila komičarki Em Rusijano, ubrzo su za pismo saznali milioni ljudi na internetu.

U njemu piše sljedeće:

“Draga Džejn,
Ovdje sam sa nekoliko prijateljica, dosadili su nam tvoji neprestani komentari o tvom životu i o svakoj mogućoj stvari koju Adi radi. Slušaj, sve imamo djecu i zamisli sve mislimo da su naša djeca najbolja na svijetu. Ali ne “davimo” time druge ljude . Ona ima novo odijelce, dobro, napravi fotografiju i pošalji je osobi koja je kupila to odijelo, ne svima. Počela je da puzi, nije nas briga. Napunila je šest mjeseci, velika stvar.


Stani i razmisli, da svaka majka objavi svako s*anje o svom djetetu, i tebi bi se brzo smučilo. Jedva čekamo da se vratiš na posao, možda ćeš tako imati manje vremena za Facebook”.



Adi je divna i mi je obožavamo, ali i naša djeca su divna. Pretpostavljam da mnoge ljude nerviraš time: “Adi radi ovo, Adi radi ono”. Vjerovali smo da će to poslije mjesec dana prestati, ali nije.

Ne zanima sve u istoj mjeri kao tebe šta Adi radi, zato nas “pusti” malo. Poslali smo ti ovo kako bi shvatila šta ljudi zaista misle o tebi”.

Za mamu je pismo bilo jak udarac.

- Mislila sam da je u koverti neka pozivnica, čak mi je bilo i drago zbog toga. Kada sam vidjela, šokirala sam se, četiri puta sam ga pročitala. Nije kao da sam naoružana tjerala te ljude da gledaju fotografije mog djeteta. Naljutila sam se. Iskreno, majka sam prvi put i ko god da je ovo uradio nije čak imao hrabrosti to da mi kaže imenom i prezimenom. Ako su mislili da će me natjerati da plačem i pobjegnem sa Facebooka, grdno se varaju- rekla je ona.

Džejd je tek sad odlučna u namgeri da svoj Facebook posveti maloj Adi. Nove fotografije i novi postovi uskoro će osvanuti na internetu.

Izvor: blic.rs

Nema komentara:

Objavi komentar