ponedjeljak, 28. prosinca 2015.

DJEVOJKA IZ BRAZILA TVRDI: “Prirodno izgledam kao lutka, ne šminkam se i ne izgladnjujem!”

Andressa (1)

Andressa Damiani (23) iz Blumenaua u Brazilu postala je poznata u svojoj domovini, a prolaznici je na ulici već zovu Elsa zbog njene sličnosti s likom iz animiranog hita.

Ali Andressa tvrdi kako nekima izgleda toliko zastrašujuće slično lutki, da nekada i uplaši ljude.
Ova veterinarka tvrdi da uspijeva postići svoj izgled žive lutke s minimalnom šminkom, bez posebne prehrane ili vježbi. Najviše što je uradila kako bi bila što sličnija liku iz crtanog filma su sočiva od kojih joj zjenice izgledaju veće.

– Otkad znam za sebe sjećam se da izgledala poput lutke. Svakodnevno jedva da i nosim šminku, rekla je Andressa.

– Sviđa mi se što izgledam poput lutke i dobivam puno poruka od fanova. Ali primam i dosta negativnih poruka. Ljudi mi kažu da me se boje jer toliko jako sličim na lutku. Toliko me se boje da neki čak i pobjegnu ako ma po noći vide na ulici.

Kao mala, Andressa je bila jako sramežljiva i gotovo da i nije imala prijatelja. I u školi drugi su ju učenici izbjegavali zbog njenog neobičnog izgleda.

– Kada sam odrastala bila sam usamljena i većinu sam vremena provodila sa svojim lutkama. Izgledala sam puno mlađa nego što sam bila i imala lutkaste crte lica. Nikada se nisam razvila poput ostalih djevojaka i zato sam bila jako nesigurna, objašnjava Andressa.

Ljudi su joj sve češće govorili da izgleda poput lutke i u početku joj se to nije sviđalo. Ali kada je ušla u dvadesete, odlučila je u potpunosti prihvatiti svoj izgled.

– Shvatila sam kako je vrijeme da naglasim svoje odlike žive lutke, umjesto da se i dalje pokušavam uklopiti u uobičajene standarde ljepote. Počela sam nositi sočiva i šminku oko očiju koja je stvarala još veću iluziju lutke. Uz to sam počela i oblačiti slatke haljine u mojim omiljenim bojama, pastelno ružičastoj, nebesko plavoj i lila, kaže Andressa.

Nakon što je prihvatila to što izgleda poput žive lutke, samopouzdanje joj se vratilo.

– Ljudi mi ne vjeruju kada kažem da nisam imala nikakvu operaciju i misle kako se izgladnjujem jer sam tako mršava. Ljudi misle kako sam luda i da mi je stalo samo do ljepote, ali me se ne bi trebali bojati, navodi Andressa.
Andressa (3)

Nema komentara:

Objavi komentar