nedjelja, 3. siječnja 2016.

RADOST U DOMU: Kad sam saznala da nosim trojke, psovala sam muža…



























Naime, u februaru Mirjana (35) i Fjodor (41), nakon ćerke Maše (10), dobili su Grigora, Igora i Kalinu.

Zanimljivo je da su ovi mališani začeti prirodnim putem, iako su verovatnoće da se na ovaj način dobiju trojke izuzetno male. Ovu porodicu, koja u vreme dramatičnog pada nataliteta diže srpski prosek, Kurir je s novogodišnjim paketićima kompanije Pertini posetio u njihovom domu u Staroj Pazovi.

– Oni su najveći blagoslov! Ponekad sam još u šoku. Uđem u sobu i vidim njih troje kako nasmejani gledaju u mene i ne mogu da verujem da sam ih ja donela na svet – priča ponosna mama.

Doktorka oduševljena

– Kada sam bila na drugom pregledu, rekli su mi da čekam trojke. Dok je doktorka oduševljeno govorila kako joj je ovo prvi slučaj u karijeri, mene su preplavile brige. Zabrinuta, plačući sam pozvala Fjodora, psovala ga i optuživala, a on mi je na to, smejući se, rekao: „Ne brini ništa. Nabavićemo kamion da možemo svi da stanemo“ – sa osmehom se priseća Mirjana, koja kaže da je ubrzo pobedio njen optimizam.

– Mislila sam da, ako mi je bog dao ovako nešto, on će nas i sačuvati – dodaje ona.

Dana 12. februara Mirjana, koja je s ogromnim stomakom bila aktivna do poslednjeg dana, porodila se carskim rezom i u 32. nedelji (sedmom mesecu).

– Igor i Kalina imali su po 1.900 grama i bili su u inkubatoru nekoliko dana. Grigor je rođen sa 1.350 grama i on je ostao duže. Sumnjalo se da je rođen slep, ali se ispostavilo da mu se oči nisu dovoljno razvile. Sada svi lepo napreduju – priča Fjodor.



Milioneri nisu srećni

Njegov i Mirjanin život se u 2015. vrteo oko flašica i pelena – i uživali su u svakom trenutku!

– Sve je u organizaciji. Naučila sam svima u isto vreme da držim flašicu, a kada ih hranim kašicama, postavim ih jedno pored drugog i naizmenično im dajem. A za kupanje mi ne treba više od 15 minuta – kaže Mirjana.

Fabjanovi, iako žive skromno u kući u kojoj žive i Fjodorovi roditelji, tvrde da im materijalno ne nedostaje.

– Ja sam muzičar i radeći taj posao, viđao sam mnoge ljude koji imaju mnogo para i žive u luksuzu, ali nisu srećni. Ja nisam milioner, radim svakog dana i vraćam se kući kasno, ali sam srećan – zaključuje on.

Efikasna metoda
MAMA MIRJANA: USPAVLJUJEM IH FENOM

Kako priča mama Mirjana, svaka od beba ima svoj karakter. Grigor je često ljut, Kalina – radoznala, a Igor je mala maza. Međutim, iako su veoma mali, među njima vlada bliskost.

– Grigor je najkasnije naučio da stoji. Međutim, druge bebice bile su oduševljene i, smejući se i radujući, čestitale mu na svoj način – priča mama, koja kaže da nema problema sa uspavljivanjem beba.

– Slučajno smo našli efikasan sistem. Pustimo im fen da radi i zaspe kao od šale – navodi ona.

Izvor: kurir.rs

Nema komentara:

Objavi komentar