subota, 23. travnja 2016.

ISPOVESTI: Pre neki dan, srela sam svog ex i njegovu curu. Dugo godina se nismo videli. Prišao mi je sa najlepšim osmehom na svetu i osetila sam da lebdim opet…

Pre_neki_dan_srela_sam_svog_ex-Cover.png

Pre neki dan, srela sam svog ex i njegovu curu. Dugo godina se nismo videli. Prišao mi je sa najlepšim osmehom na svetu i osetila sam da lebdim opet. I dok me gledao u oči i pričao nešto, meni su odjednom oživele u glavi sve noći sa njim i bilo mi je teško gledati ga tako blizu. Iako je prošlo 8godina, pamtim svaki njegov dodir, zagrljaje…sreću i nesreću…

A moje proklete oči, opet je mogao da vidi u njima onaj isti uzaludni sjaj i počela sam da se crvenim kao klinka… Sada sam udata, imam dete sa pogrešnim čovekom. I dalje ne mogu da verujem da i nakon 8 godina samo jedan susret je oživio u meni sve ono što sam mislila da je davno umrlo. Ipak, ti samo budi dovoljno daleko.

Nema komentara:

Objavi komentar