utorak, 14. lipnja 2016.

ISPOVEST - BILA SAM ŽELJNA...





























Bilo je to posebna vece, osecala sam duboko u sebi da mi nedostaje muskarac, jednostavno sam imala zelju da budem sa nekim, bila sam zeljna ku*ca, nesto mi nije dalo mira. Devojke i zene znaju taj unutrasnji osecaj kada zelis muskarca. Dugo nisam bila u vezi i nisam ni imala se*s, zivela sam kao i svaka druga studentkinja, bila sam tada na trecoj godini studija, isuvise sam se bila posvetila ucenju i faksu, tako da sam zanemarila izlaske, drugarice i „musko drustvo“.
Ja sam inace devojka iz grada prosla sve i svasta od decijih gluposti i hvatanja u mraku do vidjanja sa „zestokim momcima“.Ali sam uvek drzala do sebe i do svog ponosa. Tako da i ako je bilo losih stvari za to nikad niko nije saznao.To vece me je nazvala prijateljica i rekla da bi mogle malo da izadjemo i prodjemo kroz grad i klubove, da vidimo sta se desava i da se malo opustimo. I ako je bio radni dan ja sam bila nekako bas raspolozena za ludovanje i rekla sam prijateljici da se vidimo u 9 ali da se fino sredimo i spremimo za „promociju“ kako je to imala obicaj da kaze moja prijateljica, kojoj je jedina zelja u zivotu bila da se bogato uda.Navukla sam na sebe ultra se*y satenski komplet, string ga**ce haltere i fine samodrzece carape, obula sam crne cizmice sa jako visokom stiklom, usku crnu suknju do kolena, i jako dekoltiranu crnu majicu, i ako je bilo jako hladno napolju ja sam se osecala kao da gorim, nesto mi jednostavno nije dalo mira. Trebao mi je muskarac, osecala sam to.Tacno u 10 mi je prišao jedan momak koji je izgledao kao student. Prvo što je uradio kad je zasvirala muzika uzeo me jednom rukom za bok a drugom je... OSTATAK TEKSTA SE OTKLJUČAVA KLIKOM NA SLIKU ISPOD:


Nema komentara:

Objavi komentar