petak, 24. lipnja 2016.

Danas sam sa bebom u naručju ušla u bus i sjela do jednog starijeg






















Danas sam sa bebom u naručju ušla u bus i sjela do jednog starijeg gospodina. Obzirom da je beba bila gladna a da je još uvijek dojim diskretno sam podigla majcu i počela da hranim bebu. U tom trenutku taj gospodin se počeo čudno ponašat, a onda sam vidjela da je zavukao ruku u trenerku i počeo da… čini sebi zadovoljstvo. Kada sam to primjetila,prekinula sam sa dojenjem , a on je bez imalo srama, rekao da bih trebala da nastavim dojenje jer je beba još uvijek gladna i da zato plače. U tom trenutku je moj sinčić, koji je bio okrenut prema njemu povratio i sve je otišlo po njegovoj kosulju. i naravno on je poce oda histerise i svi putnici su stali u njegovu odbranu a niko ne zna sta je on radio prije toga!! OO kako je zivot okrutan :(

Nema komentara:

Objavi komentar