nedjelja, 12. lipnja 2016.

Neki dan sam uzela tatin laptop da nešto provjerim na netu i vidjela





















Neki dan sam uzela tatin laptop da nešto provjerim na netu i vidjela da se dopisuje sa nekom djevojkom, koja je malo starija od mene. Baš sam se iznenadila, šokirala, jer sam mislila da je brak mojih roditelja idealan, da je moj tata idealan muškarac. Čitajući njihove poruke sam vidjela da su u vezi duže vremana i da ga ona dobro iskorištava. Išla je sa njim na mnogo mjesta, čak su nekoliko puta i prespavali zajedno u hotelskom sještaju. U svemu ovome žao mi je moje majke jer se u njenim očima vidi da ga poštuje i voli kao i prvog dana otkako su skupa :(. Ne znam ni sama da li da joj kažem za ovo ili da jednostavno samo šutim, molim vas pomozite mi i recite mi šta da radim????

Nema komentara:

Objavi komentar