petak, 10. lipnja 2016.

Otac mi je obična MUŠKA SVINJA… Vara mamu sa nekom droljom i






















Otac mi je obična MUŠKA SVINJA… Vara mamu sa nekom droljom i od kada je to mama saznala konstantno se svađaju i govore kako su još uvije u braku samo radi mene. Meni to sve mnogo smeta.

Kada se zadesim kod kuće i kada počnu sa nekontrolisanom vikom i galamom odem u svoju sobu zaljučam se, skinem svu odjeću sa sebe i sjednem na sred sobe, zažmirim i zamišljam kako idem u raj, gdje je sve idilično, gdje nema svađe, gdje se svi vole. Mislim da je Raj pravo mjesto za mene, a ne u ovoj prokletoj kući gdje je sve bitnije od mene i ja dođem samo kao uteg na životima mojih roditelja i mislim da bi bilo bolje da me nikako nema, da ne postojim, ali na moju i njihovu žalost postojim, još uvijek...

Nema komentara:

Objavi komentar