petak, 10. lipnja 2016.

Srednja sam škola, nebitno koliko imam godina i opsjednuta sam jednim momkom za kojim





















Srednja sam škola, nebitno koliko imam godina i opsjednuta sam jednim momkom za kojim lude sve cure, a i po neki muškarac. Momak je toliki frajer da spava samo sa onim djevojkama koje prođu kao neku njegovu audiciju.Možda će mnogi reći kako sam luda klinka, ali želja mi je da spavam sa njim, da mi uzme nevinost (zbog čega se i čuvam), a sve iz
samo jednog razloga, a to je da razglasi po školi da je spavao sa mnom i da mi je bio prvi. Mislim da bi i moja popularnost toliko skočila da bih bila jedna od glavni cura barem u mojoj generaciji.Jednostavno iskoristila bih ga radi vlastitog marketinga, kako bi se čulo za mene i kako bi se drugi muškarci okretali zamnom… Postoje neke priče da sam upravo ja došla na red, mnogo sam sretna i uzbuđena… Poželite mi sreću da sve bude kako treba….

Nema komentara:

Objavi komentar