subota, 25. lipnja 2016.

Zbog produženog predavanja zakasnila sam na zadnji autobus























Zbog produženog predavanja zakasnila sam na zadnji autobus. Noć, nigdje nikoga i dok sam razmišljla šta ću, zaustavio se jedan gospodin pored mene i ponudio mi prevoz. Nepoznat čovjek, ali nisam imala izbor, ušla sam i tako dok smo se vouili sve je izgledalo OK. Pitala sam ga da li mu smeta i da li dozvoljava da mu se u automobilu puši, jer znam neke koji su posto alergični na to. Osmijehnuo se i rekao “Slobodno, ne smeta, čak, biti će mi zadovoljstvo” Tada sam spustila pogled i vidjela da Ga je izvadio i dok GA je “masirao” sve više je rastao. Uplašila sam se kao nikada i shvatila čemu sve vodi. Tražila sam da stane, da izađem, ali me nije poslušao te je rekao da prvo moram da završim sa “pušenjem”. U stahu, bez razmišljanja sam otvorila vrata i krenula da iskočim iz auta, spremna na sve posljedice koje iskakanje nosi sa sobom, a kada je vido da je naišao na neviđenu “budalu” koja je spremna život žrtvovati, naglo je prikoćio i doslovno me istjerao iz auta. Odma sam ga prijavila policiji, a ja vise nikad necu kasniti kuci!!

Nema komentara:

Objavi komentar