petak, 16. prosinca 2016.

(18+) UNINA ISPOVEST: Kad me pogledao, shvatih da mu P*NIS ne viri slučajno: usledio je lud SEKS























Videla sam ga na plaži, ali nisam znala da zna da ga gledam.
Bila sam na letovanju u Crnoj Gori, sa drugaricom, a u susednoj sobi našeg hotela bila su dva zgodna momka. Nekoliko dana smo se sretali, ali nismo imali nikakav kontakt.

Tog dana, na plaži, jedan od njih, onaj zgodniji, smeđi, sedeo je na pesku i čitao knjigu. Ja sam ležala malo bliže moru, na stomaku, lica okrenutog ka njemu. U jednom trenutku on se promeškoljio, i protresao svoj kupaći šorts, kao da mu je bilo neudobno, a penis mu je slučajno provirio ispod nogavice. Sasvim slučajno sam ulovila taj momenat. I mislila sam da on nije primetio da je ostao da mu viri.
Moja pozicija je bila idealna - krišom sam svaki čas bacala pogled ka zgodnom komšiji i njegovom polnom organu. Pošto se ponovo promeškoljio, i nalatio na drugu stranu, pogled je postao još bolji, a ona stvar je još više ispala. Nisam mogla da verujem šta vidim. Stidila sam se same sebe, ali sam i dalje bacala pogled tamo. On je listao nekakav strip i imao je crne naočari za sunce, pa sam bila uverena da ništa ne primećuje. Ali penis kao da mu je postajao sve veći i veći... Nakon nekoliko minuta mislim da je shvatio da ga gledam i vratio je svoj alat u sorts i samo mi se onako nasmijao. Ja sam se zacrvenila od stida i naglo se okrenula na ledja...

Nema komentara:

Objavi komentar