petak, 16. prosinca 2016.

E. ISPOVEST – skoro iskusila jedno pu*enje i to drugaru moga sina ….






















Ja sam, djeco draga, žena od 40god koja je imala samo klasičan se*s u životu, ništa drugo nisam probala, ali sam skoro iskusila jedno pu*enje i to drugaru moga sina koji me je naučio kako se to radi. Upravo sam se vratila sa posla tako da nisam stigla da se presvučem. Imala sam na sebi kratku kariranu suknju i crne svilene čarape a gore crnu pamučnu majicu koja je ocrtavala moje zrele grudi. Skinula sam cipele kad je zazvonilo zvono na vratima. Bila sam sama kad je došao drugar mog sina da bi zajedno učili. Rekla sam mu da on nije tu ali moze da ga sačeka. Donijela sam mu sok i sjela da mu pravim društvo. Sjela sam naspram njega, ali sam prekrstila noge da nebi vidio moje ga*ice. Pričali smo neke neobavezne teme kako je u školi, ali sam kraičkom oka vidjela da se meškolji i da je crven u licu.

– Jel ti je dobro? pitala sam ga

– Dobro mi je gospođo,samo mi je nelagodno.

– Zašto?

– Vi ste stvarno lijepa žena, čudno da nemate nekog čovjeka.

– Nema više pravih muškaraca. Nasmiješila sam se,



a pogled mi je pao na njegovu izbočnu na pantalonama.U sebi sam razmisljala kako mogu da razmišljam tako, pa on može da mi bude sin! Uzela sam neke novine da čitam da skrenem misli od toga, tako da nisam primjetila da je on ustao i prišao mi. Podigla sam pogled, i imala sta da vidim! On je stajao sav crven u licu smaknutih pantalona a njegov ku**c od 17cm stajao pravo prema mom licu!

– Dali si ti normalan?! pitala sam ga

dok sam mu gledala kur***u kako se klatila.

– Molim vas , volio bi da ga pop**ite, nemogu vise da izdržim, tako me uzbudjujete!

Nisam bila pri sebi kad sam to dozvolila ali sam se i ja na*alila!

– Nisam nikad pu***a ku**c nekome, neznam kako se to radi!

– Ja ću vam pokazati, rekao je.

– Uzmite ga u ruke, jednom mazite jaja a drugom dr**jte kur** cijelom dužinom!

Kao hipnotisana, poslušala sam ga uzimajući njegov mlad i topao i počela da mu ga dr**m kako je rekao. Pogledala sam ga gore a po njegovom licu sam vidjela da je uživao u drk*nju. Ruka mi se umorila od drkanja i maženja njegovih ja**, kad mi je on...OSTATAK SE OTKLJUČAVA KLIKOM NA SLIKU ISPOD:

Nema komentara:

Objavi komentar