četvrtak, 8. prosinca 2016.

ERO*SKA ISPOVEST – Ovo je istinita i moja prica. Odlucila sam da podelim sa vama. Ja sam Jelena 94 godiste..

























Sa roditeljima sam uvek imala prisan odnos. Uvek su bili zaljubljeni i to mi se svidjalo. Jako cesto su imali odnose, skoro svako vece. Cula sam ih uvek. Jedno vece mi se pripiskilo. Otisla sam u wc, piskila, i kad sam izasla iz kupatila cula sam meskoljenje. Zavirila sam u roditeljsku sobu i videla tatu kako sedi na ivici kreveta i na podu majku kako mu p*si.

Tata ima ku*ac od oko 20 cm koji je deblji. Mama mu ga je gutala sa odusevljenjem i povremeno mljackala. Moja pohotna pic*a je odmah ov*azila.

Htela sam da odem u sobu i da je izd*kam, ali sam odlucila da ostanem i gledam kako se je*u. sela sam na pod i zavukla ruku u gacice. Bila je ziva voda. krenula sam da je mazim lagano dok je mama pusila tatin nabrekli ku*ac. Onda je tata ustao i bacio je na krevet, skinuo gace i poceo da joj lize pic*u. Majka je prvo dahcala, a kada je tata krenuo da je je*e jezikom onda je stenjala onako napaljeno, onako ku*vinski. Ja sam zatvorila oci i zamislila da mene je*e tako jezikom. Nisam mogla vise, ubacila sam dva prsta i krenula da je d*kam najbrze sto mogu. Pocela sam da stenjem jako. A onda...OSTATAK TEKSTA SE OTKLJUČAVA KLIKOM NA SLIKU ISPOD:

Nema komentara:

Objavi komentar