petak, 9. prosinca 2016.

ERO*SKA ISPOVEST – S*x sa bratovom curom…

























mam brata koji je 3 godine stariji od mene i uvijek je, na moje čudjenje, imao s*xy cure.
Kako smo studirali u istom gradu odvojeni od roditelja, živjeli smo u istom stanu.
Ja sam tada imao 20 a brat 23 godine. Pošto imamo sličan glas, rijetko ko nas može poznati ako nas ne vidi.
Jedne prilike, dok sam bio sam u stanu otišao sam da se tuširam. U tom trenutku, zazvoni mi interfon. Kako sam čekao svoju tadašnju curu izašao sam go iz tuš kabine i otvorio joj te se vratio pod tuš. Čuo sam da je neko ušao u stan i mislio sam da je to moja cura. Pošto sam završio sa tuširanjem viknuo sam “može peškir”. U tom trenutku u kupatilo ulazi bratova cura i dodaje mi peškir jer je mislila da ju je moj brat zvao. Medjutim kada je vidjela mene i moj poveći ku*ac kako landara samo se nasmiješila i rekla “imaš veći od brata”. Mene je bilo stid uzeo sam peškir i pokrio ku*ac i zamolio ju da izadje. Medjutim ona je počela da se skida i da ulazi u moju tuš kabinu. Kada je ušla onako gola uhvatila me je za ku*ac, sagela se i rekla mi... OSTATAK TEKSTA SE OTKRIVA KLIKOM NA SLIKU ISPOD:


Nema komentara:

Objavi komentar