subota, 17. prosinca 2016.

ERO*SKA ISPOVEST – Zovem se Tijana i imam 23 godine a ovo sto …





















Zovem se Tijana i imam 23 godine a ovo sto cu vam ispricati je dogadjaj koji me je uveo u svet lakih devojaka… Tada sam imala 18 godina i bila sam 2 meseca u vezi sa sedam godina starijim deckom zoranom sa kojim do te hladne martovske noci nisam imala konkretne se*ualne odnose,to vece smo izasli u jednu diskoteku, ja ,zoran i njegova cetiri drugara,sve je bilo super do oko 11 sati kada me je zoran pozvao sa njim do auta,cim smo seli u auto zoran je izvadio svoju podebelu ku**inu i rekao mi da mu malo po*usim,posto mi nije bilo prvi put pocela sam bez problema i negde na pola pu*enja je poceo da mi silovito nabija k**ac u usta kao da je besan,posto sam videla da nesto nije u redu pokusala sam da ga sto lepse zadovoljim i oraspolozim ali on nije odustajao svo dok nije svu spermu istresao meni u usta sto nikada do tada nije uradio,kada sam podigla glavu cula sam kako se vrata od kola otvaraju i videla zoranovog druga kako prodrkava svoj kurac iznad mene samo sam pogledala u zorana na sta mi je on samo rekao – Kad nisi htela samnom sada ces sa svima Tog trenutka je ovaj naskocio na mene podigao mi suknju i pocepao crne hulahopke medju mojim nogama i silovito se nabio u mene na sta ja nisam uspela ni rec da kazem jer je vec drugi prisao sa druge strane i drzao mi usta,u prvom trenutku sam pocela da placem dok sam gledala kako se nabija u mene dok se moje butine tresu a njegova ja*a me udaraju po g*zi,a on me je samo gledao i non stop ponavljao – Placi placi, posle ces da pevas, Je*ao me je tako desetak minuta i onda sam osetila topli talas spe*me u... ostatak teksta se prikazuje klikom na sliku ispod:

Nema komentara:

Objavi komentar