petak, 16. prosinca 2016.

Ispovest – Došla mi je drugarica i trebala da prenoći kod mene pa smo otišle da kupimo alkohol...




























Došla mi je drugarica i trebala da prenoći kod mene pa smo otišle da kupimo alkohol, vreme smo provodile kod racunara pa nam je pisao jedan ćelavac baš je bio uporan i napadan… drugarica mi je predložila da ga pozovemo da nam ne bi bilo dosadno.
On živi u našem gradu došao je kod nas već smo bile pijane i onda se desilo da smo završile sa njim u krevet, ja sam primetila da mu ispao novčanik iz pantalona pa sam iskoristila priliku da uzmem.

Kad sam maknula novčanik je*ala sam se kao luda od sreće skakala sam na kiti kao blesava i razmišljala gde ću para spi*kati.

Glupak je mislio da je novčanik izgubio negde usput ahahahah

Nema komentara:

Objavi komentar