petak, 9. prosinca 2016.

ISPOVEST – JA SE NISAM VIŠE MOGLA OPIRATI I GOVORILA SAM MU...





















Njegov otac je upao u kuću u momentu kada smo dečko i ja bili u doggy pozi na podu, a ja vrištim : “Razbij mee kao najveću ku*vu!”. Svi smo se zaćutali a ja sam primetila da se dečkovom ocu diže ku*ac. Kako to ne bi primetio i moj dečko ja sam ga brzo odvukla u spavaću sobu. Mesec dana posle mom dečku je bio rodjendan i kada sam otišla po tortu prišao mi je njegov pijani otac i izvadio mi s*se iz haljine, lizao ih i gutao a ja sam ga udarala rukom u glavu ne bi li se sklonio, bilo mi je jako neprijatno da vrištim jer bi onda njegova rodbina došla i videla taj incident koji pravi. Nije se zaustavio na s*sama već me je i podigao na sto da me je*e, rekao je da imamo skroz malo vremena i
da će da uživa dok me bude punio. Ja se nisam više mogla opirati i govorila sam mu stalno da požuri...Nije dugo trajalo a onda je...OSTATAK TEKSTA SE OTKLJUČAVA KLIKOM NA SLIKU ISPOD:


Nema komentara:

Objavi komentar