ponedjeljak, 12. prosinca 2016.

SELMA BAJRAMI U ŠOKU : Policija je morala ..



























Status koji je tokom noći na ponedjeljak podijelila vjerovatno najpoznatija bosanska pjevačica, Selma Bajrami, koja se trenutno nalazi u Austriji, uznemirio je njene fanove.

– Nedjelja.. Upravo sam stigla iz Policijske stanice. Hvala Bogu što živim u zemlji gdje je zakon za svakog isti. Ipak, evo dušmanima u inat, želim da dam do znanja… Ne možete pomutiti moju sreću i vjerujte mi na riječ bit ćete kažnjeni Za sve dosad što ste uradili (pokušali). Mnogo sam pametnija od vas… Vidjet ćete uskoro, čut ćete … P.S. Ovo se odnosi na ljude koji su pokušali da mi prijete noćas i, zamislite, i to ne sa skrivenog broja 😂 Mnogo ste mi pametni… Živjela Austrija!!! – navela je Selma Bajrami, piše “Doznajemo“.
Ona je dodala da ne može javno dati dodatni komentar o tome šta se precizno dogodilo zbog procesuiranja slučaja, ali najavila je rezultate uskoro. Nije jasno ni da li su prijetnja povezane sa njenim bivšim suprugom.


Nema komentara:

Objavi komentar