petak, 16. prosinca 2016.

Tata joj je za Božić poklonio NOVO TIJELO! I to sada izgleda ovako!



























Nije novost da je estetska hirurgija u modi, i to u tolikoj mjeri da roditelji djeci poklanjaju operacije za rođendan, piše “Žena“…

Ali, Hejli Jork (23) je za Božić od tate zatražila potpuno novo tijelo i dobila ga je!

Ona je jela u neumjerenim količinama sve što bi joj palo pod ruku, a naročito slatkiše. U najdebljoj fazi imala je 130 kilograma.

Nije mogla da se vozi avionom, da ide u zabavne parkove i slične stvari, jer sigurnosni kaiš ne bi mogao da obuhvati njeno tijelo. Nakon niza neuspješnih dijeta, riješila je da mora da preduzme drastičnije mjere. Otišla je na operaciju smanjenja želuca i uspjela da smrša 59 kilograma, ali kao rezultat dobila je mnogo opuštene kože.

“Čak i tada sam izbjegavala da nosim odjeću svoje veličine jer sam izgledala deformisano zbog viška kože”, objašnjava ova djevojka.

Tu u priču ulazi tata kome je za Božić zatražila operaciju odstranjivanja viška kože. Ispunio joj je tu želju i za nju platio 13.000 dolara. Prethodno je platio i 14.000 dolara za odstranjivanje kože na stomaku, a platio joj je i ugradnju silikona u grudi.

“Tata je uvijek htio samo najbolje za mene i nije htio da mi bude neprijatno zbog viška kože. Sasvim je prirodno što mi je platio operaciju”, kaže Hejli.
Tako je tata platio ukupno oko 27.000 dolara.

“Interesovanje momaka za mene sada je nevjerovatno veće, i sada mi muškarci prilaze svuda, čak i u radnji”, presretna je Hejli, i dodaje da je već dobila ponudu da uplovi u manekenske vode.


Nema komentara:

Objavi komentar