subota, 10. prosinca 2016.

TRAŽIM MUŽA! : Moji će debelo platiti onom ko me oženi! (VIDEO)


























Želim se udati sto je prije moguće, muči me ovaj samački život i to što nemam partnera nikako ga zapravo još nisam imala. Nevina sam da. Moji su čak dali oglas da će platiti onom tko me oženi i da bude sa mnom, ja sam pristala i na to bez obzira što nije iz ljubavi, to se može desiti kasnije da se zaljubimo i zavolimo bitno mi je da se udam i da napokon stvorim svoj neki život..Bok svima. Zovem se Martina imam 27 godina iz Zagreba sam. Pogledajte ispod:

Oduvijek sam imala problema sa tim da nađem dečka jer relano buca sam dosta imam 110kg i to rijetko koji dečko hoće, a ja si ne mogu pomoći kad volim papati i uživam u hrani i oduvijek sam slušala one prije bolje da ljulja nego da žulja..I sad me to koštalo doslovno ovog mog samačkog života jer kita nitko ne želi pored sebe realno bi neki stari matori konj kojem je bitno da samo ude i da je njemu dobro, ali ja to ne želim nikako.. Hoću nekog tko će me zavoljeti baš ovakvu kakva jesam jer to sam ja… I nadam se da će naići dobra duša koja me bude htjela i da me obescati onako od srca i zato jer je to želio…

Izvor:pitaj.online

Nema komentara:

Objavi komentar