petak, 30. lipnja 2017.

Bili Smo Zajedno Vise Od Pet Godina I Znao Sam Da Ima Problema..


Zabavljali smo se vise od pet godina i znao sam da ima problema sa matericom i da su sanse za rodjenje bebe jako male ali me to nije sprecavalo da je ozenim.

Cak i ona mi je govorila da nadjem drugu zenu,zdravu s kojom cu moci imati djecu ali ja nisam htio.

I zaista kada smo se uzeli pokusavali smo cijelo vrijeme i nadali se da ce ostati trudna ali sve je bilo uzalud.


Danas oboje imamo preko 40 godina i znamo da vise nema sanse i bas nam je zao jer kada vidimo koliko ima nezeljene djece zapitamo se zasto mi koji zelimo djecu ne mozemo imati.

Pa smo planirali da usvojimo dijete ako ga vec ne mozemo napraviti i oboje se jako radujemo tome,jer cemo i spasiti jedno dijete a napokon ce doci u nas dom jedna mala bebica.

Nema komentara:

Objavi komentar