petak, 30. lipnja 2017.

POSTO SE DRUZIO SAMO SA MUSKARCIMA GOVORILI SU DA JE GEJ…


Moj sin ima 19 godina i cjelo vrijeme se druzi samo sa drugarima nikada do sada nije imao djevojku.

Onda sma pocela razmisljati o tome da nije gej jer skoro nikada ne spominje ni jednu djevojku a samo prica o drugarima.

Nikome o tome nisam ovorila muzu i odlucila sma da mu platim neku djevojku kako bih s euvjerila da nije gej.


Kada je muz otisa na teren ja sam kucu spremila i platila jednoj prostitutki da dodje,bila je zaista odlicna djevojka ja sam slagala da cu kod sestre prespavati kako bi on sam ostao kod kuce.

Ona mi kaze kada je dosla kdo njega bio je totalno izgubljen jer nije znao o cemu se radi ali poslije je odvalio do se**a,jer je on po prirodi stidljiv momak i zbog toga nije imao djevojku.

Sada ga vec gledam drugim ocima jer mi je rekla da je fenomenalan u krevetu i jako mi je drago sto nije gej.

Nema komentara:

Objavi komentar