srijeda, 28. lipnja 2017.

U Braku Smo Preko 20 Godina..


U braku smo preko 20 godina i moja supruga nikada nije htjela raditi,kada odjednom javila joj se zelja za radom.

I ajd pustio sma je naravno bolje i meni i njoj sa dvije plate u kuci opustenije cmeo zivjeti.

I kako je vrijeme prolazilo meni je taj njen posatajao sve sumnjiviji jer je sve cesce produzavala,pa pocela ici po nekim seminarima i onda sam se ja vec poceo raspitivati kod koga to ona radi.


I malo po malo saznao sam da je to njen momak jos iz srednje skole s kojim se zabavljala ali se on ozenio nekom zenmo iz Amerike i sada se vratio sam,bogat i otvorio firmu.

Sad mi je vec sve postalo jasno ona ga i danas dan voli i pocela se s njim opet vidjati,kontao sam sta da radim da je napadnem sigurno ce se spakovati i otici od mene pa ce mi mozda i djecu ostaviti.

A i ovako ona sv eradi kod kuce obavlja sve poslove jos donosi i platu pa nista en fali ako se malo vidja s njim jer sam ja stariji covjek preko 50 godina,sad da se razvedemo ja bolju sigurno necu naci.

Nema komentara:

Objavi komentar