utorak, 4. srpnja 2017.

CIMER S KOJIM DIJELIM STAN UVIJEK RADI TRECE SMJENE…


Zivim s cimerom koji gotovo uvijek radi trecu smjenu i uvijek dolazi ujutro oko sedam u stan i prespava skoro cijeli dan jer bude umoran.

Kada dodje uvijek se samo istusira i legne,ali on misli da ja spavam i da ga ne vidim pa zato hoda bez odjece.

A ja svaki puta budem budna i posmatram,cak odem i do kljucaonice i gledam ga dok se tusira jer je prezgodan momak i svakoj djevojci bi se svidio.


Ponekad sam i koketirala s njim ali bilo je uzalud jer on ima djevojku i sa mnom ne zeli nista jer me gleda kao sestru,ali opet barem ga mogu ovako gledati golog dok se seta.

Ja uskoro zavrsavam fakultet a cemo se uskoro rastati i bas mi je zao zbog toga jer sam dosta navikla na njega i zeljela bih barem jednom da spavam s njim dok ne odem.

Ako i dalje ne bude obracao paznju na mene ja cu ga pitati da spavamo…

Nema komentara:

Objavi komentar