ponedjeljak, 3. srpnja 2017.

Deckov Otac Mi Je Podigao Noge Na Stol…


S momkom sam bila u vezi vise od dvije godine,bila sam s nji  kad sam mu bila najpotrebnija dok je polagao,uzimao oceov auto da vozi cekala ga s njegovim tatom.

I tako jednog dana njeg nije dugo bilo a ja sam im pripremala rucak i njegov otac cesto je znao prici mi s ledja al ovog puta je bilo drugacije osjetila sam njegov dah kako mi dise za vratom.


Uzeo je ensto iz kuhinje i otisao,ja sam pstavila rucak  i ceklai smo mog decka ali njeg nije bila i tada je on poceo da prica mnoge stvari o njemu njegove mane,vrline i mal po malo mi prilazio i tada je pao poljubac.

Tako strasno smo s eljubili da smo na kraju zavrsili na stolu s mojim nogama u zraku.

Malo me i sramota ali ja nisam mogla odoliti.

Nema komentara:

Objavi komentar