srijeda, 5. srpnja 2017.

ERO*SKA ISPOVEST – Poje*ala sam se sa likom na moru kad je moj suprug otišao u apartman….


Zovem se Sanja, 35 mi je godina i udana sam.
Moj brak je bio kao i svaki drugi. Ništa neuobičajeno, sa svojim dobrim i lošim stranama. Što se se*sa tiće isto gorim za željom da se ubodem na tuđi ku*ac. Na godišnji smo otišli početkom 8. mjeseca. Prvi dani su nam prolazili u uobičajenoj rutini. Plaža, kupanje, večera, spavanje.
Sve do tog dana… Izležavala sam se na plaži i primjetila tipa blizu mene kako me promatra.
U jednom su nam se trenutku pogledi susreli, nasmiješio mi se. Suprug je čitao novine i povremeno prokomentirao neki članak.
Ja sam se odlučila malo poigrati, skinula sam grudnjak i legla na leđa. Uzela sam kremu za sunčanje i počela se mazati, polako sam rukom prelazila preko grudi, pogledala sam onog tipa i primjetila da ne skida pogled s mene. Mazala sam kremu po grudima, iako je to više ličilo na maženje nego na mazanje. Nježno sam prstima prelazila preko bra**vica koje su se ukrutile. Još sam malo raširila noge otvarajući pogled tipu na moju pič**cu.
Ponovno sam ga pogledala i primjetila da mu kurac želi iskočiti iz kupaćih gaćica. Primjetio je moj pogled i ponovno mi se nasmijao.
Moj je suprug odlučio da mu je dosta plaže i rekao da ide u apartman, a ja ako želim ostati neka ostanem.
Odlučila sam ostati. I ta je moja odluka promijenila moj život i moje shvaćanje seksa.
Nakon što je moj suprug otišao, ovaj tip je prišao do mene i rekao mi da dođem za njim. Zaputio se prema obližnjem kafiću. Kao opčinjena ustala sam, obukla gru*njak i krenula za njim. Ni sama još neznam što mi se to dogodilo i zašto sam to učinila. Do tada nikada nisam prevarila svoga supruga iako je bilo podosta prilika.
Primjetila sam da je ušao u wc, ušla sam za njim.
Bila sam strašno uzbuđena i ne razmišljajući ušla u wc. Primio me za ruku i povukao u kabinu. Zaključao je vrata i počeo me ljubiti. Uzvratila sam mu poljubac.
Razmaknuo mi je gaćice i gurnuo jedan prst u moju već potpuno mokru pi*kicu. Izvadio mi je cice iz gru*njaka i stao grickati i lizati moje bra*avice. Uskoro je zabio i drugi prst koji je s lakoćom klizuno u mene.
Željela sam da me p**ebe tu u wc-u, željala sam njegov ku*ac u sebi.
Izvadila sam mu ku*ac iz gaćica i povela ga prema mojoj p**kici. On me na to odgurno u rekao mi da ću ga dobiti, ali da još nije vrijeme.
Bila sam vrlo iznenađena tim njegovim postupkom. Izjurila sam iz wc-a i brzo se zaputila u more.
Svježina mora me rashladila. Legla sam na ručinik razmišljajući što mi se to malo prije dogodilo.
Nisam dugo bila sama, uskoro je on došao do mene i rekao mi da sam strašno privlačna žena i da me želi, ali da me ne želi tako na brzinu već da mi želi pokazati nešto novo i da me želi naučiti da stvarno uživam u se***. Rekao je da se zove Z. i da je iz Zagreba, ali da je ovdje kao doma.

Bio je vrlo naočit muškarac u ranim četrdesetim.
Dugo mi je pričao, a ja sam ga kao hipnotizirana slušala.
Rekao mi je večers dođem u konobu, te da ću doživjeti nešto što još nikada nisam.
Vratila sam se u apartman. Moj suprug je još spavao, a ja sam razmišljala o tome što mi je onaj tip s plaže sve pričao i o njegovj ponudi. Dugo sam se dvoumila što da učinim, a onda odlučila da suprugu izmislim da se idem naći sa prijateljicom koja ljetuje u mjestu blizu našeg i da odem do te konobe. Rekla sam mu da sam se ćula sa prijateljicom i da me pozvala da večeras dođemo do nje. Suprug je reagirao kako sam i očekivala, predložio mi je da ja odem sama.
Otuširala sam se, namazala nokte, obukla vrlo kratku minicu i laganu bluzicu, bijele tan*ice, a grudnjak nisam obukla.
Pred konobu sam stigla oko 22.00, bila je to prava ribarska konoba u koju su uglavnom zalazili lokalni radnici i ribari. Otvorila sam velika drvena vrata i ušla. Bilo je vrlo zadimiljeno, a u polumraku sam opazila dvojicu za šankom. Za velikim drvenim stolom sjedio je Z. u društvu sa dvojicom muškaraca.
Kada me ugledao ustao je i krenuo prema meni. «Mačkice jako lijepo mi izgledaš, dođi upoznati moje prijatelje».

Odveo me do stola i upoznao sa I.-om i M-om. Oni su već znali kako se ja zovem. Sjela sam na veliku drvenu klupu, a Z. pokraj mene.
Natočili su mi crno vino i rekli da se prva čaša mora eksati. Eksali smo tako i prvu i drugu i treću čašu, a ja sam počela osjećati kako mi postaje sve toplije. Z. je cijelo vrijeme svoju ruku držao na mojoj butini.
Stavila sam ruku na njegovu i povela ga do moje već vruće pi**ice. Kada me dodirnuo tijelom su mi prošli žmarci. Šapnuo mi je da odem u wc i da skinem gaćice. Ustala sam uzela torbicu i otišla do wc-a. Skinula sam gaćice kako mi je rekao i spremila ih u torbicu.
Kada sam se vratila do stola,njih trojica su se glasno smijali. Z. je ustao, primio me za ruku i odveo do šanka, gdje su još uvijek bila ona dvojica.

Pitao ih je da li im se sviđam i da li bi me željeli imati. Z. me posjeo na barski stolac i rekao jednom od njih da može imati moje cice. Tip me svojim grubim rukama primio za ci*e, raskopčao mi još dva gumba na bluzici i izvadio ih. Počeo ih je grubo stezati, a onda je rukom krenuo prema mojoj p**kici. Na to ga je Z. grubo odgurno rekavši mu da mu je rekao da može imati moje c**e. Zatim je ovom drugom rekao da može imati moje noge. On je stao između mojih nogu i počeo me maziti. Prelazio mi je rukama po nogama sve više i više, a onda mi podigao minicu i dotaknuo pi**icu. I njega je Z. odgurno i rekao da da može imati samo moje noge.
Z. me primio za ruku i odveo do stola.
Rekao mi je da mi je ovo prva lekcija.
Natočio mi je vino i ponovno smo eksali. Nakon nekog vremena Z. me primio odveo na sredinu konobe. Poćeli smo plesati. Svirala je neka laganica, a Z. mi je sve više stezao gu*u svojim snažnim rukama.
Bila sam totalno izvan sebe od njegovih dodira, željela sam osjetiti ku**c u sebi, željela sam da me je*e. Šapnula sam mu «Molim te, uzmi me».
Rekao mi je da ću dobiti k**ac, da ne brinem.
Ova dvojica koji su bili za šankom su otišli, a vlasnik konobe je za njima zaključao vrata.
Z. i ja smo se i dalje polako ljulali u taktovima glazbe, a njegove ruke su istraživale milovale moju gu*u i mokru pi**icu.

Nema komentara:

Objavi komentar