nedjelja, 2. srpnja 2017.

ISPOVEST: Juce mi je bio prvi put da sam se napila


Juce mi je bio prvi put da sam se napila i to dobro, nekih sedam piva sam popila. Kada sam dosla kuci bila sam svesna da će me majka prebiti ako me vidi pijanu pa sam se setila da pozovem starijeg brata da mi otvori njegov prozor, bilo kasno posle ponoći pošaljem bratu sms da mi otvori prozor samo da udjem u kucu, zbog uskih pantalona morala sam da se skinem u gaćice drugačije nisam mogla da se popnem,


bratu sam rekla da ispruži ruku i okrene glavu da ne gleda i kad sam se popela na prozor trebao neko da me spusti sa prozora kako ne bih napravila rekla sam bratu da me uhvati rukama oko struka, on me jednom rukom uhvatio za zadnjicu drugom rukom za struk neprijatno sam se osecala iako sam bila pijana odlicno se secam svih detalja. Stigla sam spontano do svoje spavace sobe kad sam legla na krevetu ispovracala sam se.

Nema komentara:

Objavi komentar