subota, 1. srpnja 2017.

ISPOVEST: Profesor koji ima oko 40 ak godina


Profesor koji ima oko 40 ak godina i ozenjen je cak ali radi u nasoj sk i koji je prelep i u kog su sve devojke skoro zaljubljene u sk je bas primetio mene i salio se sa mnom uvek na casu i najvise je pricao sa mnom .Mislila sam da je to zbog toga sto sedim u 1.klupi ali s mojom drugaricomuopste nije bio takav a sedela je sa mnom. Ona mi je rekla da mu se
svidjam pa se zbg toga stalno sali sa mnom. Posle toga smo se ona i ja prebacile u 2.odelj gde on vise nije predavao ali I dalje mi se uvek javljao na hodniku i uvek me gledao kao i pre na casovima. Posle dan pre raspusta,on je iskoristio priliku kad sam isla sama do toaleta i uveo me je u neku praznu ucionicu. Htela sam da izadjem ali on je stao ispred vrata i samo mi rekao da se ne plasim,posle me je privukao sebi i poljubio bez reci. Bila sam u soku,izgleda da je moja drugarica u pravu bila. Nzm sta da msm

Nema komentara:

Objavi komentar