subota, 1. srpnja 2017.

ISPOVEST: Sta vam je karma ljudi moji


Sta vam je karma ljudi moji. U petak navecer idem kuci iz izlaska sa ekipom i neka cira u kolicima prodje. Nije nas cula ali smo bacali sale na njen problem i invaliditet, sprdali. U subotu navečer mi se desi to da sam sa najboljom drugaricom u klubu. Nisam bio pijan. Samo odjednom kao da me neko palicom lupio po glavi srusim se usred kluba i obavim veliku nuzdu u gace tako da su me redari morali iznijeti van. Uz to da mi se sve to izdogadjalo a nisam bio PIJAN! Sta vam je karma ljudi moji, ne sprdajte se, stigne svakoga.


Najviše mrzim onu izjavu “Nikad nije kasno za djecu.”. Maloprije listam facebook, naletim na objavu o čovjeku koji je prvi put postao tata nakon 36 godina. Znači, on ima preko 50 sigurno. Iskreno, meni je žao toga djeteta. I sama sam djete starijih roditelja, još uvijek maloljetna. Jednog roditelja sam već izgubila, a drugi se izvukao za dlaku. Ne znate kako je teško gledati roditelje na samrti, razmišljati o tome da idete u dom ako im se nešto desi, moliti Bog da barem punoljetstvo dočekati sa živim roditeljima. Zakonom bi zabranila djecu roditeljima iznad 35 godina.

Nema komentara:

Objavi komentar