četvrtak, 6. srpnja 2017.

Moj Sin Ima Jednog Prijatelja Koji Je Brutalan Frajer..


Moj sin ima jednog drugara koji je brutalan frajer,i tako dosao je ejdno vece kod njega da malo pijauckaju i igraju soker.

Nakon jedno sat-dva cula sam ih kako pricaju o nekim curama s kojima su spavali i ta prica mi se ucinilia zanimljivom i malo sam ih prisluskivala.

Slusajuci to osjetila sam da postajem vlazna i otisla sam u wc a u medjuvremenu i on je krenuo da vrsi nuzdu.


Namjerno sam ostavila otkljucana vrata kako bi on mogao uci i pfff banuo je na vrata,kada me ugledao zbunio se i poceo se izvinjavati.

Oprostite gospodjo trebao sam kucati,a ja sam mu rekla sam psstt i pridji ovamo..mogu vam reci mlad je frajer ali je jako iskusan i pravo me uspio zadovoljiti.

Cak sma poslije toga planirala i da jos koji puta to ponovimo ali eto za sad jos nismo.

1 komentar:

  1. Ako vam je potrebna usluga pouzdanog hakera za hakiranje baze podataka mobitela ili sustava, brisanje kriminalnih dosijea ili vraćanje ukradenog Bitcoina, obratite se easybinarysolutions@gmail.com ili whatsapp: +1 3478577580 koji su vrlo pouzdani i povjerljivi.

    OdgovoriIzbriši