utorak, 4. srpnja 2017.

PRIJE NEKOLIKO SEDMICA DOSLA NAM NOVA KOLEGICA U FIRMU..


Prije par sedmica dosla u firmu nova kolegica,zaista onako prelijepa cura,fina,pametna ma sve super.

Ali posto je poprilicno mladja od mene nista nisam pokusavao jer ona ima 20 a ja 30 godina.

Uglavnom stanuje u istom dijelu gdje i ja,ali ja sam isao s jednom kolegicom od prije pa tako da ona nikad nije putovala sa nama.


I tako kreno ja jedan dan s posla i jedva cekao da udjem u auto i pustim gasove koje cijeli dan drzim,i tako ja i uraidm kada samo sto sam kreno ona meni mase.

I ja se zaustavim otvorim malo prozor rekoh sta treba kada ona otvori vrata i udje u ato kaze idemo u istom smjeru a ja sam se odmah zacrvenio.

Ona je skontala sta je u pitanju i prdnu i ona kaze eto da se ne sramis hahhaha….koja je ona kraljica mislim da sam se zaljubio…

Nema komentara:

Objavi komentar