četvrtak, 6. srpnja 2017.

Spijunirala Sam Majku I Ono Sto Sma Vidjela Me …


Prije nekoliko godina tata mi je preminuo i od tada ja sama zivim s makom.

U zadnje vrijeme sam primijetila kako se mamino ponasanje promijenilo,i da je pocela izlaziti vise nego prije,da joj cesto stizu neke porukice na koje se ona smjehulji kao neka tinejdzerka.

I onda sam je pitala sta je u pitanju,da li je ona slucajno nasla nekog covjeka i tada mi je priznala kako se vidja s nekim ali sve se zavrsil na tome.

Jedne noci spavala sam i cula sam samo neke uzdahe iz sobe ustala sam da cujem i bio je to neki muski glas.

Vratila sam se da spavam i do jutra sam razmisljala o tome,ujutro kada sam ustala pitala sam je sta je bilo i je li neko bio sinoc i tada mi ejs ve priznala.

Kako se zaljubila i kako je njoj potrebna muska ruka i tada su me obuzele neke emocije i samo sam pocela plakati jer sma se prisjetila i tate,ali sta ces zvivot je takav ona mora nastaviti zivjeti.

Nema komentara:

Objavi komentar