utorak, 4. srpnja 2017.

ZABAVLJAO SAM SE SA DJEVOJKOM PROSTITUTKOM!!


Nedavno sam poceo vezu sa curm koja s ebavi elitnom prosti****om samo sto ona ne zna da ja to sve zna,ona mi je rekla da je neki finansijksi savjetnik i misli da vjerujem  u to.

A shvatio sam to tako sto sam primijetio da vrlo lako trosi veliku lovu na mene,kupuje mi razne stvari i ni na sta ne zali pare je rih bas mnogo zaradjuje.


A menii se to za sada svidja jer sta god pozelim imam jer je jako puno ljubomorna na ostale djevojke kada sam s njima u drustvu pa uvijek zeli da je sa mnom.

Mene jedino sto brine jeste da ja ne postanem njena muska prostitu**a jer ja nju ne volim smao mi prija sva ta njena paznja i finansijks poodrska.

Ne znam da li dalje da se upustam u ovo ili da prekidam,mada sam se dosta navikao na ova fenski mjesta gde izlazimo.

Nema komentara:

Objavi komentar