ponedjeljak, 14. prosinca 2015.

PISMO ŠOKIRALO OCA: Postoji mnogo GORIH stvari od loših ocjena…

70069-pismo_naslovna

Bliži se kraj prvog polugodišta kada veliki broj školske djece počinje muku mučiti s ocjenama i uopće priznanjem roditeljima da ni ovoga puta ne ispunjava njihova visoka očekivanja. Nažalost, djeca često nemaju iste prioritete kao roditelj, a unatoč tome što svaki roditelj svojoj djeci želi samo najbolje, nekada zaboravljaju kako je to bilo biti dijete. S tim ciljem na internetu je opet osvanulo jedno poučno pismo sina koji je svojim riječima i više nego šokirao oca, očitavajući mu tako važnu životnu lekciju, piše Index.

Bio je posljednji dan škole. Otac je, prolazeći pored sinovljeve sobe, primjetio da je soba sređena, čak i krevet namješten. Izgledalo je kao da je pokupio sve svoje stvari i otišao. Sumnja oca se pojačala kada je primjetio pismo na praznom radnom stolu.

Prepoznao je rukopis sina:

“Za tatu”. Drhtećim rukama, muškarac je otvorio kovertu i počeo čitati.

“Dragi tata,

Moram te obavijestiti da sam morao napustiti kuću. Nisam vam rekao, jer sam znao da ćete ti i mama napraviti skandal. Otišao sam sa svojom djevojkom. Ja je volim, ali znao sam da vi nećete odobriti naš odnos zbog njenog načina života i to što je ona dosta starija od mene. Ali stvar nije samo u mojim osjećanjima. Ona je trudna. Njeno ime je Sara. Ona je uvjerena da ćemo biti sretni zajedno. Ona ima svoju vikendicu u šumi i gomilu drva, što će nam biti dovoljno za cijelu zimu. Planiramo imati puno djece.

Sara mi je otvorila oči da marihuana u stvari nije baš tako štetna, pa je planiramo zajedno uzgajati i prodavati drugima, tako da imamo dovoljno novca za kokain koji također nije opasan u umjerenim količinama. U međuvremenu, mi ćemo se moliti i za to da pronađu lijek za AIDS; zato što treba izliječiti Saru, jer ona to zaslužuje.

Ne brini tata, već sam odrastao, sa svojih 15 godina u stanju sam brinuti o sebi. Jednog dana doći ćemo kod vas u goste da upoznate svoje unuke.

Volim te, tvoj sin!”

Nakon što je otac u nevjerici pročitao ovu kobnu poruku, okrenuo je list i spazio da je sin još nešto napisao:

“P.S. Tata, sve sam ovo izmislio. Kod frenda sam. Samo sam vas htio podsjetiti da postoje i gore stvari od loših ocjena u školskoj knjižici (ona je u kuhinji na stolu). Pozovi me kada osjetiš da se sada mogu sigurno vratiti kući. Volim vas!”

Nema komentara:

Objavi komentar