petak, 10. lipnja 2016.

Najviše sam mrzila i što nisam mogla da jedem bili su kiseli





















Najviše sam mrzila i što nisam mogla da jedem bili su kiseli krastavci. To su znali svi i roditelji, i rodbina i prijatelji. Ali kako sam otišla u grad da studiram i kako je moja ishrana postala kao i kod svih studenata, neredovna i nikakva, naučila sam se da jedem sve i svašta, pa i te kisele krastavce.
Kada sam juče došla kući na blagdane i kada sam za ručkom počela da jedem kisele krastavce onako sa uživanjem, mama se šokirala, jer je pomislila da sam trudna i da mi se traže, a tata je počeo da viče na mene i traži da dam broj telefona momka koje me je NAPUMPAO, da ga on malo protjerea kroz svoje ruke. Jedva sam im objasnila o čemu se radi i da nemam ni momka niti sam sa nekim nešto tog tipa imala. Smirili su se, ali mislim da i dalje sumnjaju u cijelu priču… haha koji ludaci…

Nema komentara:

Objavi komentar