subota, 10. prosinca 2016.

(18+) ERO*SKA ISPOVEST – od masaže do najboljeg sek*a…


























Kao i svaki klinac od 12 godina u glavi me je bio samo sex i devojke, najvise skolske drugarice na koje sam mislio i mastao o njima dok sam drkao bar 10 puta dnevno. Taj dan isao sam sa najboljom drugaricom Teom kuci i isli smo mojom ulicom. Kad smo dosli do moje kuce i do kapije moj mali pas Meda je odma dotrcao do mene. Tea je jako volela zivotinje i odma pocela da ga mazi i da se igra sa njim. Kako se ona sagla sise su joj maltene ispale napolje a imala najvece si*e u skoli cak i od starijih devojki. Onda se malo naguzila neprimetno tacno kod mene, skakala je i trckarala a meni se odma digao, nisam imao hrabrosti da joj nesto pedlozim nego sam rekao da moram da idem. Ona je otisla a ja sam utrcao unutra i drkao do nesvesti misleci na nju,Doslo je vece a mene je opet hvatalo da dr*am ali vise nisam bio sam kuci. Moji su svi znali da imam slab stomak i da se dosta dugo zadrzim u toalet, sto sam i skoristio. Otrcao sam i poceo da dr*am ali posto sam skoro bio prazan malo je potrajalo. Moja sestra nije znala da sam u toalet, odjednom je uletela bez kucanja, a ja sam se zaledio u mestu. Sedeo sam tako na kadi nekih 20 sekundi sa ku*cem u ruci i nisam znao sta da radim i da kazem, samo sam se obukao i istrcao napolje u svoju sobu koju sam delio sa sestrom. Lezao sam na krevet i slusao muziku, nisam znao sta ce sad da se desi, da li ce reci mojima sta je videla ili ce ona da pizdi na mene. Nismo bili nesto bliski jer je ona 5 godina starija i bila je jako ljubomorna na mene jer sam mladje dete. Puno smo se svadjali i tukli kad smo bili mladji i to nam je ostalo do danas osim tuca. Posle nekih deset minuta usla je u sobu i ponasla se kao da se nista nije deslio. Pitala me je za muzicki stub da li moze ona da slusa malo, rekao sam ok i otisao sam u toalet jer me je jako boleo stomak od straha. Dok sam sedeo na wc solji primetio sam da je promenula gace ali nisam znao zasto. Uzeo sam njene gace pogledao, bile su prekrivene sa malo bele sluzi ali nisam znao sta je to, tako da se nisam opterecivao time. Posle sam otisao nazad u sobu, ona je vec spavala jer je rano isla u skolu zbog putovanja, ja sam se presvukao i lego da spavam... kad sam vec zaspao, osjetio sam da je moj ku**c u ..... OSTATAK TEKSTA SE PRIKAZUJE KLIKOM NA SLIKU ISPOD:

Nema komentara:

Objavi komentar