subota, 10. prosinca 2016.

ERO*SKA ISPOVEST – Školska pušačica




























Ovo je nastavak price skolska pusacica,samo naravno par godina posle srednje skole i to kada sam vec postala udata zena,kada sam se udala otisla sam daleko od svog rodnog grada ali su se duhovi proslosti budili sa svakim dolaskom u posetu mojim roditeljima,gde god da sam krenula sa muzem ili sama osecala sam se neprijatno zbog bezobraznih pogleda i dobacivanja,i onda jednog jesenjeg kisnjeg dana sam ostavila muza kod roditelja a ja sam krenula kod sestre u goste,dok sam cekala autobus na stanici se zaustavio crveni golf 2 sa tri osobe unutra u prvom momentu nisam videla o kome se radi i onda prozor otvara Milos koji me je u skoli redovno trpao i napusavao,i jos dva momka koja sam znala samo iz vidjenja,i pitao me da me povezu,priznajem da sam pristala da udjem jer sam prizeljkivala razgovor o skolskim danina jer me je pomisao na to uvek uzbudjivala,cim sam usla u auto ispostavilo se da sam bila u pravu,jer u startu me je milos predstavio sa recima,momci ovo je tijana devojka koja se uvek nadje kada vam se jaja napune i k****evi ukrute,na sta je jedan odgovorio sa drago mi je ja sam Mica,posle par minuta voznje momak koji je sedeo do mene na zadnjem sedistu je polako kretao u akciju poceo je da mi polako mazi butine koje su se sijale od crnih najlon hulahopki,i malo po malo zavukao mi je ruku pod suknjicu i poceo da mi masira pi***cu preko carapa,istog trenutka sam ovl*zila i upustila se u igru sa njim izvadila sam mu polako iz pantalona polu dignuti k**ac koji je bio kraci ali zato podosta debeo,i krenula sam polako da mu dr*am a da ova dvojica naprijed ne primjete nista. Kad mu se vec ukrutio i kad smo se vec oboje.... OSTATAK TEKSTA SE PRIKAZUJE KLIKOM NA SLIKU ISPOD: 


Nema komentara:

Objavi komentar