četvrtak, 15. prosinca 2016.

ERO*SKA ISPOVEST – Mama je volela kad njoj tata da tu belu tecnost u usta, tako da sam pocela da razmisljam i da zamisljam























Ovako, zovem se Mara, imam 21 godinu, i za sebe mogu da kazem da stvarno pohotno izgledam. Posto sam slatka cura muskarci ali i cure su mi poklanjali puno paznje! Jos od malena sam bila simpaticna starijim muskarcima, koji su godiste verovatno mog dede. Stalno su voleli da me drze u krilu, i uvek sam noseci neke leprsave haljinice znala da osetim nesto tvrdo ispod moje gu*e. Stalno su me lupkali iz sale po gu*i, meni je to sve bilo slatko, pogotovo kad su poceli da me ljuljaju ili klackaju, kad sam im sedela u krilu ili na kolenu. Inace ne krijem da sam imala puno iskustava sa svim i svacim. Oduvek sam bila radoznalo dete, pogotovo u pubertetu. Mozda sam nasledila od mame ili tate tu zelju za se**om. Zbog silnih takvih iskustava pocela sam da pisem price isprva vodeci svoj licni dnevnik, ali kako je vreme prolazilo uvidela sam da sa svojim iskustvima mogu da napisem divne autobiografske price. Posto je ovo prva prica, onda cu da pocnem od pocetka.Odrasla sam u veoma liberalnoj porodici. I tata i mama su bili dosta slobodnog mislenja, ljudi i prijatelji su ih voleli zbog toga, neki kritikovali, ali uglavnom su im bili dragi. Voleli su da idu na nudisticke plaze, pa smo tako svako letovanje boravili na mnogim nudistickim plazama. Bila sam mala, mislim da sam imala jedanaest godina kad je sve pocelo. Kuci smo ostavili moju mladju seku koja je imala 3 godine, da je cuva dadilja. Secam se tog jednog dana na plazi, predivno vreme, bilo je relativno puno nudista, i zena i muskaraca i klinaca. Doduse svi onako nasumice zauzeli svoja mesta. Moji su me ostavili da se suncam i otisli u more, ja posto sam bila jos mala nisam nosila kupaci. S obzirom da sam jos kao mala krenula da se razvijam u telu, imala sam tad vec krupne sisice, i bila ne bas puno, bucka. Tu pored nas je dosao jedan dekica sa svojom zenom koja ga je ostavila i otisla da se kupa. Stalno me je posmatrao i primetila sam da mu je ona stvar pocela rasti. Inace sam dosta kroz godine, boraveci na moru, ali i krisom gledajuci sta tata i mama rade, odnosno tatu samog u wc-u kako nesto radi brzo rukom po njegovoj pisi, kao i ljude na na filmovima koje su moji mama i tata stalno gledali, videla da muskarci imaju nesto dole sto im naraste i postano tvrdo. Tako i ovom deki. Kroz naocare sam posmatrala kako ga rukom cvrsto drzi, gleda u mene i mahnito ga trese. Tek na nekih 30ak metara u krugu oko nas su bili d**gi ljudi, ali uglavnom su citali novine ili se suncali, kartali… Taj dekica se polako priblizavao i slao mi poljubce i pricao neke stvari kao, jel mi se dopada sto to vidim, da li bi volela da ga drzim u ruci i tako to, meni je to bilo simpaticno i smesno, pa sam kako kad klimala glavom ili se smeskala. Vec se toliko priblizio da su nam se peskiri dodirivali, i ja radoznala, sam uzela da ga pipam i dodirujem i da radim ono sto mi je govorio, ali posto sam bila nespretna, uzeo je on svoju pisu, koja je bila bas velika u odnosu na njegovu ruku, i silovito tresao, dodirujuci me d**gom rukom po sis**ama, mazeci me po mojoj pisi, stiskajuci me za gu*u i tome slicno. U jednom trenutku se toliko...

Nema komentara:

Objavi komentar