četvrtak, 15. prosinca 2016.

Gurnuo mi ga je otpozadi i odjednom sam vrisnula! Nikada mi se nije desilo ovako nešto























Samo je očekivala još jednu nezaboravnu noć punu vratolomija, a dobila je...
Seks poze ne služe samo za uživanje. One utiču i na vaše zdravlje, a to je potvrdila i Jovana iz Novog Sada.
Jovana je devojka koja voli da razbija tabue, pa za sebe bira momke sličnog senzibiliteta.

Sa najnovijim dečkom su joj se ostvarile sve seksualne fantazije. Probala je većinu seks poza i uvek je uživala.

Ipak, jedno veče, desilo se nešto neočkivano.

– Upala sam sa Markom u krevet i očekivala sam još jednu nezaboravnu noć punu vratolomija.

Mazili smo se, ljubili i ubrzo prešli na stvar.

Bila sam vrela, žestoko napaljena, pa mi nije bilo čudno što je iz mene maltene odmah počelo da kipi.
Marko je to doživeo kao signal da se ubrza da bi mi priuštio više od jednog orgazma. Okrenuo me je od sebe i uplivali smo u “doggy style“, odnosno najbolju moguću pozu otpozadi. Bar mi je do tada bila omiljena.
Zario je svoj penis duboko u mene, a ja sam vrisnula, ali ne od zadovoljstva. Bio je to stravičan bol, takav da sam mislila da mi se utroba raspada.
Oboje smo bili preplašeni, jer nam se ovako nešto nikada nije desilo. Marko mi se izvinjavao, a ja nisam mogla da obuzdam suze.

Ujutru sam odmah otišla kod doktora i konstatovli su mu jaku upalu jajnika. Pitali su me kako ništa nisam osećala pre seksa, jer im je to bio čudno. Ali, zaista, uopšte me ništa nije bolelo, a ni mestruacija mi nije kasnila.
Ko zna šta bi se desilo sa mojim zdravljem da smo Marko i ja to veče preskočili “doggy style”? – zapitala se na kraju Jovana.

Ona je poručila svim devojkama da je seks višestruko koristan za njihovo zdravlje, jer pojedine seks poze mogu da otkriju upalu jajnika i ko zna koje još bolesti.


Nema komentara:

Objavi komentar