srijeda, 14. prosinca 2016.

ISPOVEST – Mirisao sam snajine gaće i više nisam mogao…





















Ja sam otac 57 godina. Prvi dan kada je sin doveo snajku ja sam mislio da sanjam koliko je lepa bila sa krasnom zadnjicom, verujem san svakog muškarca kada je ugleda. Nisam mogao odoljeti da je ne gledam i slušam kako priča. Samo mi je u glavi bilo kako izgleda potpuno gola.

Nadao sam da će mi misli otići dalje i da ću prestati razmišljati o njoj, ali na žalost svaki dan mi je bio sve gori i gori nisam je mogao izbaciti iz glave i počeo sam istraživati po njenim gaćicama, mogao sam osetiti miris njene va**ne… bilo mi je jako teško boraviti sa njom u istoj prostoriji jer sam dolazio u napast da je zaskočim i uzmem samo za sebe, jedva sam se suzdržavao od takvog čina morao sam ...

Nema komentara:

Objavi komentar