subota, 17. prosinca 2016.

ISPOVEST – Volim noću da se iskradem, odem do ogledala u hodniku, kleknem i šminkam se, moj tata je uvek bio u pozadini i dr*ao…




















Volim noću da se iskradem, odem do ogledala u hodniku, kleknem i šminkam se, moj tata je uvek bio u pozadini i dr*ao bi gledajući kako se gu*im ispred ogledala. I tako sam se svako veče sredjivala, i počela sam da se vlažim na samu pomisao da se neko loži ili d*ka na mene.
On verovatno nije provalio da sam ga primetila šta radi jer je stojalo u zamračenom delu sobe. Tako sam se jedne noći opet ulepšavala i okrenula sam se ka tatici koji je uveliko držao u ruci nabreklu i veliku ku*cinu. Klečala sam i usnama sam mu sisala glavić na šta je on tiho jecao i pulsirajućim ritmom stavio mi do znanja da mu se svidja i da se ne opire. Kada sam već bila poprilično mokra okrenula sam mu gu*u i pustila ga da probije moj himen odpozadi. Bolelo me je ali istovremeno sam uživala, bio je tako tvrd i ... OSTATAK TEKSTA SE OTKRIVA KLIKOM NA SLIKU ISPOD:

Nema komentara:

Objavi komentar