utorak, 27. lipnja 2017.

IMAM DRUGARICU KOJA MI UVIJEK PRICA O POSTENJU..


imam drugaricu koja mi uvijek kada se vidimo prica o nekom postenju i moralu jer ja nisam neki vjernik ateista sam.

I kroz to pricanje i nabijanje na nos zeli mi reci kako sam ja losa osoba jer ponekad s drustvom popijem koju pivu,a moj cimer neki dna mi pokazuje video kako ona zadovoljava neko muskarca.


Najgore mi je kada mi tako neke fu**ulje pricaju o postenju i moralu a one najveci klosari.

Poslije tog videa razmisljao sam da joj kazem da sam vidio ali ipak sam presutio,samo sam joj odbrusio da je boli briga kakav sam ja i sta radiim.

Ako joj to smeta ne mora se vise druziti sa mnom i tacka,jer se ja ne mijenjam ni radi koga niti ce me ko natjerati na ono sto ja ne zelim.

Ne znam zasto ona ima toliku potrebu da me uvuce u vjeru,ali sta god je bilo nije joj poslo za rukom.

Nema komentara:

Objavi komentar