srijeda, 28. lipnja 2017.

Na Maturskoj Ekskurziji Sam Spavao Sa..


Na maturskoj ekskurziji sam spavao sa svojom razrednom koja ima 42 godine a ja 18.

Sve s edesilo sasvim slucajno malo popila ona,a ja se napio kao stoka i iskoristila me sto je jos gore ostala je u drugom stanju.

Kada sma saznao odmahs am joj reko da abortira ali nije htjela jer s muzem nije imala djece izgleda bio nesposoban,ali uprkos tome ja nisam htio da rodi i rko sam joj da abortira.


I tako jedno vrijeme smo se natezali dok meni nije pukao fil i reko sam joj ako ne abortira i rodi dijete svima cu reci da sam ja otac i da cemo raditi DNK test ako ne budu vjerovali,eh tu je se ona bila prepala i rekla da ce to uciniti.

Na moju srecu uradila je to i necu postati tata jos uvijek cu biti momak :D.

A ja sam se naravno salio da cu priznati pa nisam lud,vjerovatno bi me se moji roditelji odrekli,ali eto upalilo je.

Nema komentara:

Objavi komentar