četvrtak, 29. lipnja 2017.

Odmah Poslije Osnovne Skole Trazila Sam Dobru Priliku Da Se Udam…


Odmah nakon osnovne skole sa svojih 14-15 godina pocela sam traziti dobru priliku da se udam.

Dok su sve moje drugarice ucile i vjezbale matematiku pripremale se za srednju skolu ja sam gledala gdje bi se mogla uvaliti.

Sa 18 godina upoznala sam nekog momka iz Berlina koji je bio sav smotan,ruzan i nikakav al se zaljubio u mene do usiju.


Udala sam se za njega i otisla u Berlin,sad sa 21 godinu vozam svoju mecku,obilazim svijet i uzivam u svom zivotu a one sto su vjezbale i ucile sad muzu neke kravice i prodaju mlijeko kako bi mogje zivjeti.

Ali eto sta cu im ja trebale su razmisljati,sad svaki dan postavim po 10-ak slika na fb kako bi one mogle vidjeti sta radi glupa sponzorusa koja uziva u zivotu a one pametnice koje crkose da zarade koji dinar.

Bas mi ih zao i vaki dan zaplacem po sekundicu za njih…

Nema komentara:

Objavi komentar