utorak, 27. lipnja 2017.

PRIJE DEVET GODINA SAM SE RASTAO OD ZENE…


2008 godine sam se rastao od zene i to samo zbog jedno jedningo razloga a to je sto nije mogla ostati u drugom stanju.

Jednostavno ja sam iz bogate familije i morao sam nastaviti nasu lozu a u tom esu me podrzali i moji roditelji.

Nakon naseg rastanka ona je odmah otputovala za Njemacku a srce mi se cijepalo jer sam je zasita volio kao niti jednu tada ali eto sudbina je tako htjela.


I otprilike prije godinu dana sreo sam je s muzem i dvoje djece zaista su izgledali kao predivna porodica a stariji sin joj je jako licio na mene,bukvalno moja kopija kada sam bio mali ali samo je prosla pored mene nije me ni pogledala.

Mene sada muci to da nije ona bila trudna kada je otisla i da to nije zapravo moj sin,da jeste bilo bi mi na neki nacin i drago ali s druge strane bi me ubilo jer sam ostavio zenu koju sam volio najvise na svijetu zbog toga sto nismo mogli imati djece a zapravo da je ona bila trudna.

1 komentar:

  1. 100% je tako bilo konju jedan, a ti sada se i jebi i jedi do kraja svog bednog zivota, i znaj da ce tvoje dete drugog coveka zvati ocem!

    OdgovoriIzbriši