utorak, 27. lipnja 2017.

VAZDA SAM BILA PREDMET ISMIJAVANJA U DRUSTVU


Oduvijek sam bila predmet ismijavanja u skoli,svi sume zezali i odbacivali iz drustva.

Zivjela sam s tatom koji je bio alkoholicar i sve nas je maltretirao u porodici,majka ga ja esamo trpila radi mene i starijeg brata kako nam s eporodica ne bi raspala.

Posto sam bila mladja od brata cesto sma i nosila njegovu odjecu sto mu iskraca pa su me onda zvali muskobarom,kasnije lezbom uglavnom niko nije htio sa mnom da se druzi pa sam onda bila primorana da ucim,citam jer nisam nista radila sto su druga djeca radila.


I evo danas mi se to isplatilo postala sam magistar elektrotehnike,imam odlican posao govorim 3 jezika,udata sam i imam divnog muza i dvoje djece.

A oni ljudi sto su me prije ismijavali danas dolaze kod mene i moze za posao kako bi mogli odhraniti svoju djecu i da im djeca ne gladuju a ne sejcaju se da sam i ja bila jedno od te djece pa su ih oni zezali.

Ali sva sreca ja nisam neki zlocko pa mnikom ne zeli da pati kao ja pa sam im pomogla.

Nema komentara:

Objavi komentar