utorak, 27. lipnja 2017.

POZVALA ME GAZDARICA NA VECERU..


Trebali smo da potpismeo neki vrlo bitan ugovor sa nekom firmom,i od svih ljdui iz firme gazdarica je pozvala mene da idem s njom na veceru.

Izasli smo u jedan luksuzan restoran da sada ne imenujem koji je,i sve je proteklo u najboljem redu oni su bili prezadovoljni nasim ponudama i vrlo rado prihvatili sve nase uslove sto se tice ugovora.

Potpisali smo svu papirologiju sto smo imali i onda smo ostali malo da proslavimo,ljudi iz te firme brzo su otisli a sefica i ja smo ostali.


I tako casa za casom popili smo poprilicno i onda ona predlozi da nas dvoje odemo kod nje u stan i prihvatio sam taj poziv.

I u stanu smo nastavili piti i tako smo zavrsili u krevetu,ujutro kada sam ustao nje nije bilo ali je ostavila poruku na poslu sam i ja sam se brze bolje spremio i na posao.

Toliki me blam bio da sam je izbjegavao i nisam zelio da se sretnemo,a kasnije je dosla njena sekretarica i reka da mi je plata povecana za 30% da li zbog toga sto sma bio dobar sinoc ili sto smo sklopili ugovor ne znam!

Nema komentara:

Objavi komentar