utorak, 4. srpnja 2017.

Bio Sam Siguran Da Je Cura Sa Mnom Zbog Novca Kojeg Imam…


Bio sam siguran da je cura sa mnom zbog novca kojeg imam,jer dolazim iz bogate obitelji koji imaju firmu i vec od 2.godine faxa sam radio u firmi i skolovao se.

A sa curom sam vec 3 godine ali je velika razlika u izgledu i prije par mjeseci sam bukvalno dozivio nervni slom i odlucio da vidim ko ej sa mnom zbog mene a ko zbog novca.

Tada sam joj rekao da je firma propala i da smo izgubili stan i sve pare samo imam 4000€ ustedjevine.


Cijelo to vrijeme smo spavali kod nje u jednoj sobi u revetu a ejdnu osobu,kupovali samo osnovne namirnice dok nismo potrosili i te pare,onda mi je ona rekla da je nasla posao preko drugarice i kaficu i d aimamo od cega zivjeti dok i ja ne nadjem kakav posao.

I tako smo zivjeli neko vrijeme i onda sma joj rekao da je sve to bila sala i zaprosio je.

Ljudi moju kakvu sam samarcinu tad dobio,jer sam dove njenu ljubav u ptanje.

1 komentar: