utorak, 4. srpnja 2017.

Imala Sam Odlican Brak,Svekrva Za Pozeljeti..


Imala sam super brak,svekrvu za pozeljeti bila sam trudna i svi smo iscekivali da se porodim odbrojavali mo dane. Ali nisam ni slutila da ubrzo slijedi moj pakao.
Nakon sto sam se porodila kada sma dosla kuci slikala sam se sa svojim andjelcicem i sliku sam okacila na fejsbuk,jer sma zeljela da moji prijatelji vide bebicu sto sma rodila. Ali nakon samo par minuta svekrva i muz su mi uletjeli u sobu i rekli kako moram izbrisati sliku,ali ja ih nisam poslusala jer mi bilo glupo slika imala puno lajkova. Rekla sam im sad cu obrisati i nisam,nakon mozda jednog sata suprug je opet uletio u sobu i opalio mi samar i rekoa da obrisem sliku il ce me izbaciti iz kuce i necu vise vidjeti sina. Ja ne znam zasto je njima ta slika bila toliki problem ali sam je obrisala jer su se ponasali kao ludjaci.

Nema komentara:

Objavi komentar